صفحه اصلی > مطالعات زنان : آب که از سر گذشت…

آب که از سر گذشت…

 

  • طبق نظر #تام_ریکرت، روند روزافزون در #تبلیغات_برهنگی، بازتاب‌دهندۀ جامعه است. وی در پایان، در بخش نتیجه‌گیری این پژوهش، جملۀ عجیبی آورده است:
    «با گذر زمان، نیاز به برهنگی، بیشتر می‌‌شود تا جذب مشتری افزایش یابد. در ابتدای سدۀ بیستم، دیده‌شدن ساعد یا مچ پای زنان، همان میزان جذب مشتری را داشت که امروزه برهنگی تقریباً کامل، داراست. ما در طول عمر خود، شاهد افزایش میزان صراحت جنسی در تلویزیون، سینما، کتاب‌‌ها و سایر رسانه‌ها بوده‌ایم.»لینک‌ منبع:
    www.sciencedaily.com/releases/2012/06/120605113725.htm
مقالات مرتبط

من یا عروسک من؟ عجایبی از مغز!!

 نظریه شئ‌انگاری مطرح می‌کند که زنان همچون شئ یا کالا در نظر…

2 مرداد 1404

تحمل فشار پاشنه های 7 سانتیم فدای لبخند بندهای کتونی زرنگیت!

پژوهشگران دانشگاه #وست_انگلند در تحلیلی از دیدگاه‌های مردان جوان دربارۀ لباس یافتند…

2 مرداد 1404

از نوشیدن وایتکس تا استفاده استراتژیکی دارایی ها..!!

زنان با لباس بدن‌نما و جنسی‌شده چگونه درک و قضاوت می‌شوند؟ دونالد…

2 مرداد 1404

دیدگاهتان را بنویسید